1/3 UU
NAN% vrouw
100% Nederlandstalig
FOCUS OP LEREN MET MODERNE TECHNOLOGIEËN
Onderwijswetenschappen in Utrecht richt zich op de leerprocessen van individuen en groepen en hun directe leeromgevingen in scholen en bedrijven. Je ontwikkelt je op het gebied van ontwerpen, toetsing, advies en onderzoek. Je gebruikt daarbij verschillende moderne technologieën zoals iPads en multimediale presentaties. Als onderwijskundige ondersteun je daarmee de bestaande praktijk en lever je een bijdrage aan de verbetering van de kwaliteit van onderw
2/3 UU
Academische lerarenopleiding primair onderwijs
€ 336 gemiddelde kamerhuur
? eerstejaars
NAN% vrouw
100% Nederlandstalig
De academische lerarenopleiding primair onderwijs (ALPO) leidt je op tot een veelzijdige, academisch geschoolde leraar. In vier jaar behaal je tegelijkertijd een PABO-diploma én een universitair bachelordiploma Onderwijskunde.
3/3 Amsterdam UVA
Onderwijswetenschappen
€ 424 gemiddelde kamerhuur
15 eerstejaars
73% vrouw
90% Nederlandstalig
10% Engelstalig
Onderwijswetenschappen aan de UvA onderscheidt zich, doordat de opleiding leren en leerprocessen op alle niveaus bestudeert: op het niveau van het individu, op het niveau van de organisatie (bedrijf of school) en op het niveau van het beleid (overheid). Daarbij is er veel aandacht voor de wisselwerking tussen die niveau's.
disclaimer: bovenstaande cijfers en beoordelingen zijn aangeleverd door de opleidingen zelf. Wij kunnen de juistheid niet garanderen.