1/5 Erasmus
149 eerstejaars
71% vrouw
100% Engelstalig
You choose the bachelor programme Management of International Social Challenges because of:
  • Our excellence in education and research. The department of Public Administration at Erasmus University has been ranked number 4 in the Shanghai Ranking's 2022;
  • The wide range of subjects we address in the programme;
  • The combination of plenary sessions and intensive, small group sessions (e.g. Problem-Based Learning), which provides a more in-depth and personal approach.
2/5 Erasmus
€ 342 gemiddelde kamerhuur
182 eerstejaars
32% vrouw
75% Nederlandstalig
25% Engelstalig
  • Je ontwikkelt (management)vaardigheden om problemen in de samenleving aan te pakken;
  • Je loopt stage en krijgt gastcolleges van interessante vakmensen, zodat je al tijdens je studie praktijkervaring opdoet en een netwerk opbouwt;
  • Je volgt intensief en activerend onderwijs in kleine groepen;
  • Je gebruikt de grootstedelijke dynamiek van wereldstad Rotterdam als inspiratiebron;
  • Je wordt opgeleid om aan de slag te gaan als adviseur, beleidsonderzoeker of consultant;
  • De onderzoeksgroep
3/5 Universiteit Leiden
BSc. Bestuurskunde
€ 326 gemiddelde kamerhuur
114 eerstejaars
44% vrouw
100% Nederlandstalig
geen unieke kenmerken opgegeven door opleiding
4/5 Radboud Universiteit
€ 315 gemiddelde kamerhuur
71 eerstejaars
50% vrouw
85% Nederlandstalig
15% Engelstalig
De opleiding is internationaal georiƫnteerd; veel vraagstukken hebben immers een internationale en Europese dimensie. Hiernaast wordt er in Nijmegen bij Bestuurskunde ook veel aandacht besteed aan ethische vraagstukken in het openbaar bestuur. Het bachelorprogramma is opgebouwd uit een mix van hoorcolleges, werkcolleges en practica, waardoor je actief betrokken bent bij de opleiding.
5/5 Tilburg University
€ 253 gemiddelde kamerhuur
? eerstejaars
NAN% vrouw
70% Nederlandstalig
30% Engelstalig
geen unieke kenmerken opgegeven door opleiding
disclaimer: bovenstaande cijfers en beoordelingen zijn aangeleverd door de opleidingen zelf. Wij kunnen de juistheid niet garanderen.